Ինքնաստուգում/մայրենի

Ի՞նչ ուսումնական նյութեր ես պատրատել  հոկտեմբեր- նոյեմբեր ամիսների ընթացքում ։ Կցի՛ր հղումը։

Գետակի վրա-նոյեմբեր

«Իմ նվերը կրթահամալիրին»-նոյեմբեր

Բառարան մայրենի-նոյեմբեր

«Դպրոցի իմ ամենասիրելի անկյունը»-նոյեմբեր

Մեր էպոսը.«Սասունցի Դավիթ» հատված, միասնական ընթերցում-նոյեմբեր

Իմ սեբաստացի ընկերը-նոյեմբեր

Ինքնագնահատում/մայենի-նոյեմբեր

Նուկիմ քաղաքի խելոքները-հոկտեմբեր

Իմ ուսումնական աշուն-հոկտեմբեր

Գրի՛ր ,,ը,, տառը այն բառերում, որոնցում անհրաժեշտ է-հոկտեմբեր

«Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…»-հոկտեմբեր

Քամին ու տերևը-հոկտեմբեր

Առաջադրանքներ,17․10․2023-հոկտեմբեր

Ժայռից մասուր է կաթում-հոկտեմբեր

Իմ սահյանական բառարանը-հոկտեմբեր

Քանի՞ բառային աշխատանք ես հրապարակել բլոգումդ։ Կցի՛ր աշխատանքիդ էջերի հղումները։

Առաջադրանքներ,17․10․2023

Ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանք ես կատարել ամսվա ընթացքում։ Նշի՛ր վերնագրերը և կցի՛ր հղումները։

«Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…»

«Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի»

Ամենապիտանի բանը․ հորինուկ

Ներկայացրո՛ւ այս ընթացքում ընթերցածդ գրքի վերնագրերը և հեղինակի անունը։ Նշի՛ր, թե քանի էջ ես ընթերցել։

Ես ընթեցել եմ Կոնստանտին Ուշինսկիյի, որը 145 էջ էր։

Մասնակցե՞լ ես մայրենի լեզվի ֆլեշմոբերին ։ Գրի՛ր պատասխանը։

Այո ես մասնակցել եմ բոլոր մայրենի լեզվի ֆլեշմոբներին։

Ամսվա ընթացքում կատարած աշխատանքներից ո՞րն ես ամենաշատը հավանել։ Գրի՛ր այդ աշխատանքի տեսակը և կցի՛ր հղումը։

«Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի»

Ընթերցում ենք արևմտահայերեն

Կազմե՞լ ես «Իմ սահյանական բառարանը», կցի՛ր հղումը։

Իմ սահյանական բառարանը

Ի՞նչ ես ընթերցել Համո Սահյանից, կցի՛ր տեսանյութիդ հղումը։

«Եղևնին»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *