Մայրենիի դեկտեմբերյան հաշերտությունը

Ես Ֆերդինանտ Եղոյան եմ։ Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալրում։ Ես 4․1 դասարան եմ։ Ես սովորում եմ առկա։ Ես սեպտեբերից միչև դեկտեմբեր գրել եմ 31 նյութ։ Հիմա ես այդ նյութերը կտեղադրեմ՝Մայրենի,«Առյուծն ու կենդանիները» Հ․ Ֆերդինանտ Եղոյան,Լեզվական աշխատանք,Ես,Վիլյամ Սարոյան «Սրամիտ երիտասարդը», Աշուն օր, Վիլյամ Սարոյան «Սրամիտ երիտասարդը» ,« Երաժշտությունն իմ կյանքում», Վիլյամ Սարոյան:«Պատերազմը»,Եթե պատերազմ չլիներ․․․ , Բառային աշխատանք, ժայռից մասուր է կաթում , Քամին ու տերևը, «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…» , Գրի՛ր ,,ը,, տառը այն բառերում, որոնցում անհրաժեշտ է , Իմ ուսումնական աշուն , Նուկիմ քաղաքի խելոքները,ԻՆՔՆԱԳՆԱՀԱՏՈՒՄ/ՄԱՅԵՆԻ , Իմ սեբաստացի ընկերը , Մեր էպոսը.«Սասունցի Դավիթ» հատված, միասնական ընթերցում , «Դպրոցի իմ ամենասիրելի անկյունը», Բառարան մայրենի , «Իմ նվերը կրթահամալիրին» , Գետակի վրա , Ամենապիտանի բանը․ հորինուկ , Կոչական , Կանաչ եղևնի, «Կանաչ եղևնի»․ մերլուծություն, «Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի»,Ընթերցում ենք արևմտահայերեն, Ինքնաստուգում/մայրենի , իսկ իմ մայրենիի ամենահետաքրքի աշխատանքը դա՝ «Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի» ,

Ընթերցում ենք արևմտահայերեն և Ամենապիտանի բանը․ հորինուկ ։ Ես նաև մասնակցել եմ մայրենիի բոլոր ֆլեշմոբներին։ Ֆլեշմոբներում ինձ հանդիպում էին տպվորիչ առաջադրանքներ։ Մայրենիից ամենաշատը դուր է գալիս հորինուկները, իսկ օգուտ է տալիս լեզվական աշխատանքները։ Ես այս ուսումնական շրջանում կարդացել եմ Կոնստանտին Ուշինսկիյի գիրքը։ Նրա վերնագիրն է հենց այդպես Կոնստանտին Ուշինսկի։ Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս ինձ օգնում են իմ մայրիկը և եղբայրը։ Մայրենիի առաջադրանքներից ես հեշտությամբ կարդում եմ հեքիաթները և հորինուկներ եմ գրում և ոչնչից չեմ դժվարանում։ Ես աշնանային առաջադրանքներց ունեմ «Քամին ու տերևը», իսկ ձմեռային աշխատանքներից կառանձնացնեմ իմ ստեղծագործական հորինուկը՝

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *